طراحی سایت فروشگاه پوشاک

تبلیغات در سایت ما

jacobz

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 37
  • کل نظرات : 0
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 16
  • بازدید دیروز : 0
  • ورودی امروز گوگل : 2
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 5
  • آي پي ديروز : 0
  • بازدید هفته : 16
  • بازدید ماه : 251
  • بازدید سال : 811
  • بازدید کلی : 3395
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.17.166.2
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    آمار وب سایت:  

    بازدید امروز : 16
    بازدید دیروز : 0
    بازدید هفته : 16
    بازدید ماه : 251
    بازدید کل : 3395
    تعداد مطالب : 37
    تعداد نظرات : 0
    تعداد آنلاین : 1

    طراحی سایت فروشگاه پوشاک

    طراحی سایت فروشگاه پوشاک

    هم زمان با رشد تکنولوژی و روی کار آمدن امکانات راه اندازی کسب و کار های آنلاین مانند وب سایت و سوشال مدیا، فرصتی طلایی برای بسیاری از صاحبین کسب و کار به وجود آمده است که از طریق آن، بتوانند درآمد و رشد کسب و کار خود را چندین برابر کنند. اما برخی از کسب و کار ها برای این که بتوانند در رقابت میدان خود باقی مانده و حیات بیزینس خود را تضمین کنند، کسب و کار مد و پوشاک است. می توان گفت 80 درصد این کسب و کار ها در سال 2022 حداقل یک وبسایت یا پیج اینستاگرام برای خود داشته و در فروش و جذب مشتری هم بسیار موفق عمل کرده اند. اما آیا آن هایی که هنوز اقدام به طراحی سایت پوشاک و راه اندازی دیجیتال مارکتینگ در این زمینه نکرده اند، می توانند در کنار رقبای خود دوام بیاورند؟

    همانطور که گفتیم، امروزه دیگر بسیاری از مردم برای رفع نیاز های خود مانند خرید پوشاک، خرید آنلاین و اینترنتی را ترجیح می دهند. در واقع سبک تقاضا در این صنف، به سمت کسب و کار های آنلاین گرایش پیدا کرده است و متناسب با این موضوع، بیشتر افرادی که در صنف مد و پوشاک فعالیت می کنند، به فک راه اندازی کسب و کار آنلاین و طراحی سایت مد و پوشاک افتاده اند. پس هم از نظر رقابتی و هم از نظر جذب مخاطبین و افزایش فروش محصول، این موضوع به یک ضرورت بزرگ تبدیل شده است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

     

    طراحی سایت فروشگاه پوشاک

    امروزه خرید آنلاین و کسب درآمد از طریق اینترنت به یک سبک بازاریابی متداول تبدیل شده است و هر کسب و کار بمنظور توسعه بازار و برندسازی و اعتمادسازی نیاز به وب سایت دارد. ما برای شما برای طراحی سایت صنایع پوشاک پیشنهاد ویژه ای داریم. طراحی سایت پوشاک بستری را در فضای مجازی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی در زمینه صنایع پوشاک را ایجاد می کند که از طریق آن می توانند با تجار خارج از کشور ارتباط برقرار نمایند و محصولات خود را بصورت بین المللی به فروش برسانند و همچنین به مشتریان داخلی نیز خدمات رسانی کنند. از طریق اینترنت و داشتن یک وب سایت حرفه ای می توان مشتریان زیادی را جذب نمود. شرکت هیرکانا هم در همین راستا به شما تولی دکننده پوشاک عزیز کمک می کند تا با کمترین قیمت طراحی سایت پوشاک بتوانید سایت اختصاصی خود را برای فروش آنلاین داشته باشید.

     

    مزایای طراحی سایت پوشاک

    طراحی سایت پوشاک مزایای بسیاری را برای فروشنده و همینطور خریدار به همراه دارد. اول از مصرف کننده و یا همان خریدار شروع می کنیم. کاربرانی که به سایت فروشگاهی شما مراجعه می کنند این قابلیت را دارند که در میان تعداد قابل توجهی از پوشاک به مقایسه بپردازند، قیمت ها را مشاهده کنند و امکان استفاده از کدهای تخفیف را داشته باشند. آنها می توانند با صرف کمترین زمان لباس مورد نظر با رنگ مورد علاقه خود را انتخاب نمایند و بصورت آنلاین هزینه آن را پرداخت کنند. این اتفاق سبب صرفه جویی در زمان و هزینه های مشتریان خواهد شد.

    همینطور برای افرادی که اقدام به طراحی سایت فروشگاه پوشاک کرده اند مزایایی از قبیل تبلیغات ارزان و بسیار موثر، افزایش اعتبار، جذب مشتریان بیشتر برای خود و همچنین افزایش فروش را به دنبال خواهد داشت. وب سایت شما در هر لحظه و هر مکان برای کاربران قابل دسترس می باشد و این یعنی اینکه شما محدودیت های ساعت کاری و موقعیت جغرافیایی برای فروش محصولات خود را از پیش رو برخواهید داشت.

     

    ویژگی های طراحی سایت پوشاک

    در زیر با برخی از ویژگی های مهم در طراحی سایت پوشاک آشنا خواهیم شد:

    معرفی، یکی از عواملی که در جلب اطمینان مشتریان و بازدیدکنندگان سایت پوشاک شما موثر است، طراحی صفحه ای در جهت معرفی فروشگاه شما می باشد. این کار علاوه بر جلب اطمینان به عنوان تبلیغی برای فروشگاه یا تولیدی پوشاک شما نیز محسوب می شود، همچنین با دریافت نماد اعتماد می توانید مشتریان را از حقیقی بودن کسب و کارتان مطمئن کنید و یا با قرار دادن محل فروشگاه یا محل تولیدیتان تمایل آن ها را جهت ملاقات های حضوری بیش تر کنید.

    دسته بندی، دسته بندی محصولات یکی از مهم ترین عوامل در طراحی سایت پوشاک و طراحی سایت فروشگاهی است. از آنجایی که پوشاک شامل دسته های متعددی می باشد می توانید با دسته بندی مناسب به کاربران و بازدید کنندگان در انتخاب کالای مناسبشان کمک کنید. هر چه رضایت بازدیدکنندگان از سایت شما بیش تر باشد، سایت پوشاک شما را به آشنایانشان معرفی کرده و باعث بالا رفتن بازدید ها و رتبه شما در گوگل می شوند.

    خرید اینترنتی، برای پرداخت هزینه قابلیت های مختلفی وجود دارد که بسته به خواست و نظر شما قابل درج در سایت پوشاک می باشند. روش های پرداخت می توانند به صورت آنلاین و آفلاین(پرداخت درب منزل، واریز به حساب) ارائه شوند. طراحی سایت با درج درگاه های بانکی امن ترین و بهترین روش ها را برای شما ایجاد می نماید.

    گالری تصاویر، وجود گالری تصاویر می تواند جدیدترین، آخرین، پر فروش ترین محصولات تان را به نمایش بگذارد. با اینکار بازدیدکنندگان بیش تری را به سایت پوشاک خود می آورید، داشتن چنین بخش هایی باعث آشنا شدن بازدیدکنندگان با محصولات و تولیدات شما می شود. سایت پوشاک دارای ویژگی های مشابهی با سایت فروشگاهی می باشد بدین منظور از مقالۀ ما در رابطه با طراحی سایت فروشگاهی نیز دیدن کنید.

    ملزومات فنی، از آنجایی که می دانید ساخت سایت یا طراحی سایت نمی تواند به تنهایی سایت شما را به سایتی موفق در عرصه پوشاک تبدیل کند، برای اینکار برخی از ویژگی ها لازم می باشند که در ادامه به آن ها می پردازیم.

     ریسپانسیو بودن، رسپانسیو بودن به معنای نمایش درست وب سایت پوشاک شما در صفحه های نمایش مختلف مانند موبایل، تبلت و مانیتور و … می باشد. امروزه ریسپانسیو بودن از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است که دلیل اصلی آن استفاده نمودن موبایل در هنگام ورود و ایجاد سفارش در سایت می باشد و در صورتی که سایت شما در موبایل، تبلت و دیگر دستگاه ها به خوبی نمایش داده نشود ممکن است بازدیدکننده از خرید صرف نظر کند که این امر به هیچ وجه برای شما سودآور نمی باشد. بهینه سازی، خدمات سئو وب سایت، سایت شما در زمان جستجوی کلمات کلیدی نظیر تولیدی لباس بچگانه، فروش لباس زنانه و… در صفحۀ اول نتایج گوگل نمایش می دهد و اینکار باعث بالا رفتن تعداد بازدیدکنندگان سایت پوشاک شما می شود که علاوه بر پیدا نمودن مشتریان جدید باعث ایجاد راه درآمدی جدید از طریق دریافت تبلیغات دیگر کسب و کارها در وب سایت پوشاک شما می شود. طراحی وب سایت پوشاک بستری را در فضای مجازی برای تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی صنعت پوشاک ایجاد می کند که از طریق آن می توانند با تجار خارجی ارتباط برقرار کرده و محصولات خود را در سطح بین المللی و همچنین به مشتریان داخلی بفروشند. از طریق اینترنت و داشتن یک وب سایت حرفه ای می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید. در این راستا تیم طراحی سایت و سئو سایت هیرکانا به شما تولیدکنندگان پوشاک عزیز کمک می کند تا با کمترین هزینه وب سایت فروش آنلاین خود را برای ساخت وب سایت پوشاک داشته باشید.

     

    مراحل ساخت سایت پوشاک

    طراحی وبسایت پوشاک به طور کلی از 5 مرحله تشکیل می شود. در مرحله نخست می بایست یک بررسی از نیازها و موقعیت کاری خود انجام دهد. شما باید قبل از هر اقدام هدف خود را از ارائه خدمات بصورت آنلاین مشخص کنید. همینطور طبق یک برنامه ریزی معین مراحل را طی کنید.

    پس از مشخص کردن نیازها و طرح یک برنامه کلی نوبت به طراحی نمونه اولیه وب سایت شما می رسد. این طرح که در اصطلاح وایرفریم نامیده می شود یک دید کلی از نمای وبسایت به شما خواهد داد و همینطور چینش اولیه و مراحل پیمایش صفحات را مشخص خواهد کرد.

    مرحله بعدی نوبت به طراحی قالب و کدنویسی سایت می رسد. این قسمت شامل اقدامات فنی و تخصصی وبسایت می شود. پس از پایان این قسمت نوبت به تست و بازنگری می رسد. در اینجا با روش های مختلف وب سایت مورد ارزیابی قرار میگیرد تا در صورت هر گونه اشکال بسرعت برطرف شود. در آخر نیز سایت به مشتری تحویل داده می شود و جهت آشنایی بیشتر و کار با آن یک آموزش مناسبی ارائه خواهد شد.

     

    سئو سایت پوشاک

    اکثر کاربران اینترنت در ابتدا کلمه مورد نظر خود را در موتورهای جستجو سرچ می کنند و بصورت مستقیم وارد یک وبسایت نمی شوند. معروف ترین و البته پر استفاده ترین موتور جستجو در ایران گوگل می باشد. برای درک بهتر به یک مثال اشاره میکنیم.

    در صورتی که شخصی قصد خرید یک لباس بافتنی را داشته باشد،ابتدا به گوگل مراجعه کرده و عباراتی مانند فروشگاه لباس بافتنی را وارد می کند.اینکه در نتایج خروجی گوگل، وبسایت شما در کدام صفحه و لینک چندم قرار داشته باشد تاثیر مستقیمی در میزان فروش شما م موفقیتتان خواهد داشت.

    در صورتی که با استفاده از اصول سئو ، وب سایت خود را بهینه کرده باشید این شانس را دارید که ورودی و بازدیدکننده بیشتری را بدست آورید. تیم هیرکانا در کنار طراحی سایت پوشاک مردان و زنان خدمات متنوع سئو و بهینه سازی سایت را نیز ارائه می نماید.  

     

    https://penzu.com/p/f2087d02

     



    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان jacobz و آدرس jacobz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به jacobz امتیاز دهید